סערת חורף עזה ברחבי ארה"ב

מעודכן לתאריך 24/12/2022

סערת חורף עזה ברחבי ארה"ב פוגעת ביותר משני שליש מאוכלוסיית ארה"ב. חלקים עצומים של ארה"ב נמצאים תחת מה שנקרא ע"י מומחי מזג אוויר סערת חורף רצינית ואסון טבע. הסערה הביאה שלג קר קיצוני. לפחות שלושה אנשים מתו ולמעלה ממיליון נותרו ללא חשמל. מעל המערב התיכון נוצרה פצצת ציקלון  מזרחה וצפוי לרדת שלג מהמישורים הצפוניים עד מדינת ניו יורק.גשם ורוחות עלולים לגרום להצפות בחוף  והקפאה קשה. הרוחות התרחבו לגבול ארה"ב מקסיקו. תנאי מזג האוויר הקשים משפיעים על התנועה האווירית באחת מתקופות הנסיעה העמוסות ביותר של השנה. יותר מ-4,000 טיסות בוטלו ביום שישי.

סרטון מערוץ היוטיוב של © NTD בעברית. רשת New Tang Dynasty היא רשת טלויזיה בין-לאומית שהוקמה בניו יורק בשנת 2001 . מייסדיה היו אמריקנים סינים שנמלטו מהקומוניזם. הם הבינו שתקשורת עצמאית חיונית לחברה חופשית, והקימו את NTD כדי לתת בכל מחיר, מידע אמין ולא מצונזר, לכלל העולם.

המוטו של NTD: "אנו מאמינים כי יציבות עולמנו תלויה בהפצת מידע מדויק ואמיתי. אנו מחויבים להציג את האמת ולשפוך אור על סוגיות מרכזיות שראוי שהעולם ידע עליהן, ולא משנה מה המחיר. אנו מסקרים את הסיפורים שכלי תקשורת אחרים אינם מסקרים. החדשות שלנו מספקות מידע קריטי ותובנות באופן חסר פניות. הניתוחים שלנו, ממוקדים ובלעדיים, פורצים מבעד לנוף הפוליטי המסובך ומספקים נקודת מבט ברורה". הערוץ נמנע מרדיפה אחר סנסציות ומפיק אייטמים ביושרה המרבית.

תגובות פייסבוק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *